1. Alla fiskekort visas i butiken trots att de är slutsålda, de slutsålda fiskekorten borde inte visas. Vi arbetar på att lösa detta så att ni ska få en tydlig överblick på vilka fiskekort som är tillgängliga
2. Swedbank, som hanterar betalningar, har problem att hantera betalningar via vår butik och arbetar på att lösa detta. Detta problem gjorde att beställningar hamnar i ”Paus” läge och ni vet inte om ni köpt kort eller inte. Går genom först när vi har gjort handpåläggning på baksidan av butiken.
Vi har under gårdagskvällen och under dagen tryckt igenom det beställningar som hamnat i Pausläge och ni ska ha fått notis om detta. Innebär detta att ni köpt för många kort eller dubbletter, hör av er till hej@bjorkaasumsan.se så löser vi detta!
Då Swedbank inte löst problemet så kommer vi inte att släppa fler fiskekort innan detta problem är löst. De redan släppta korten för första perioden kommer fortsatt vara tillgängliga och vi kommer manuellt hantera dessa beställningar och det innebär att där kan vara viss fördröjning i bekräftelsen på ditt köp.
Vi återkommer med information när problemet med Swedbank är löst och kommunicerar då en ny tidsplan!